sunnuntai 7. syyskuuta 2014

7914

Tätä vuotta on eletty 252 päivää. Tasan kahtena päivänä noista 252 en ole käynyt tallissa hevosten luona. Uskallan väittää, että olen sitoutunut hevosiini. Varmasti, olen menettänyt jotain kivoja ja mielenkiintoisia mahdollisuuksia tallilla viettämänäni aikana. Minua ei kaduta, sillä menettäminen antaa tilaa saamiselle. Saan hevosilta valtavasti. Hevoselämä on hyvin kokonaisvaltaista ja intohimoista. Se on askellusta tunneskaalan kaikilla laidoilla. Itkua. Naurua. Rohkeutta. Pelkoa. Luottamusta. Epätoivoa. Kiihkeyttä. Levollisuutta. Minulle sitoutuminen on voimavaroja antavaa pääomaa. 

Nämä ajatukset heräsivät kahden rennon ja tähän hetkeen liki täydellisen okserin ylityksen jälkeen. Minä ja hevonen, yhdessä... tuntemuksia, jotka eivät suostu kahliutumaan sanojen raja-aitojen sisälle. Hetkiä, jotka voi vain kokea.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!