maanantai 11. elokuuta 2014

11814



Minulla on meneillään jokin ilmeisen narsistista kausi, sillä oma ulkonäkö pyörii mielessä päivästä toiseen. Tänään ajatusketju sai alkunsa punttisalilla. Aivan kuin jokin olisi sytyttänyt lampun aivoissani neljännen rinnallevetosarjan jälkeen.
Minusta näytän parhaalle treenatessani. Fyysinen rasitus herättää minut henkiin. Se saa minut hehkumaan. Liki poikkeuksetta harjoittelu saa minut hymyämään, ei pelkästään huulillani, vaan myös silmilläni. Minun mielestä olen näteimmilläni silloin, kun nuo säkenöivät tähdet syttyvät silmiini. Olen blogin kautta tutustunut aivan mahdottoman hurmaavaan Elinaan, joka blogissaan tutki hymyn merkitystä ulkonäköön. Suosittelen tutustumaan. 
Minä uskon urheilun hymyilyttävään vaikutukseen. Lisäksi olen vakuuttunut hymyn positiivisesta vaikutuksesta ulkonaköön.

2 kommenttia:

  1. Ihana Viivi. :')
    Totta tosiaan! Urheillessa omat silmänikin usein säkenöivät innostuksesta ja salilla etenkin ainainen pieni epävarmuus saa rinnalleen itsevarmuutta. Ja se on myös kaunista. :) Salilla olen minäkin yhtä hymyä - vaikka samaan aikaan irvistelen painojen kanssa. Heh.
    Alan itsekin olla aika vakuuttunut, että aamuisin kannattaa naamassa panostaa siihen hymyyn. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana <3 Missio tästä eteenpäin enemmän hymyä!

      Poista

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!