torstai 27. maaliskuuta 2014

27314

En erityisemmin välitä Jannika B nimisen suomalaisen naisartistin musiikista.
Tänään kuitenkin kuulin naisen laulavan pysäyttävät sanat.
Muistinko olla itseni herra?
Muistinko tehdä niin kuin tahdon?
Muistinko kiittää?
Arvoa antaa.
Muistinko ottaa omaa aikaa?
Jos tämä ois iltani viimeinen, osaisinko olla onnellinen?
Muistinko olla itseni herra tänäänkin?
Jäin miettimään tuhannesosan verran liian kauan vastaustani.
En vastannut oikopäätä kyllä.
Olin yksin nenä läppärissä kiinni ja sopersin ääneen kai.

Kuin Leo Messi Barcan hyökkäyksen kärkenä iski tajuntaani ajatus:
nyt tarvitsee tehdä jotain.
Kai ei ole riittävän hyvä vastaus.
En halua tyytyä siihen, että teen melkein mitä haluan ja olen likimain onnellinen.
Toisin kuin Jannika B, luulen, että kyse ei ole muistamisesta, vaan rohkeudesta.
Rohkeudesta kuulostella itseään ja toteuttaa se mitä sydän sanoo.
Tänä iltana minä olen onnellinen, sillä olen havahtunut herättemään rohkeuttani olla itseni herra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!