lauantai 25. tammikuuta 2014

25114



Olen onnellisessa asemassa: minulla on äiti, joka on samalla paras ystäväni.
Niin on ollut aina.
Olemme aina voineet puhua kaikesta.

Tänään juttelimme siitä kuinka uskomatonta on, että minä valmistun pian.
Aika vyöryy niin nopeasti. Olen ollut joensuulainen jo kuusi vuotta.
Totesin äitille, että jos minulla ei olisi elämässäni hevosia en olisi varmasti nyt tässä.
Jos minulla ei olisi tarvetta tulla hevosten luokse viikoittain, asuisin varmasti muualla ja olisin varmasti toisella alalla.

En kadu valintojani, vaikka elämäni voisi olla toisenlaista.
Omistautuminen ei ole uhrautumista, sillä nautin tavastani elää.

Vaikka urheilu ja hevoset rajoittavat tiettyjä asioita, ne antavat minulle monin verroin enemmän toisaalla.
Sitoutuminen mielekkäisiin asioihin ei ole taakka vaan selän takaa puhaltava myötätuuli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!