tiistai 19. maaliskuuta 2013

Suoritustilastoa

Hyvä lause tulee 
jos on tullakseen,
omia aikojaan, pakottamatta,
sorvailematta,
jostain alitajunnasta.
-Juha Seppälä

Minulla on edelleen ajatuksia.
Minulla on vieläkin sanottavaa.
Minulla vain on hyvin vähän hetkiä, jolloin voisin vain heittäytyä tarinoimisen vietäväksi.

Koulu ja työ rajoittavat harrastetoimintaa.
Ilmiö tunnetaan myös nimellä elämän realiteetteja.
 
Minun ei tarvitse olla superihminen.
Minulla ei ole velvollisuutta tulla tänne jakamaan jokaista oivallustani.
Minä en ole supersuorittaja koulussa, harrastuksissa, ihmissuhteissa tai ylipäätään elämässä.
En pysty kaikkeen.
Minun ei kuulu myöskään näytellä sellaista: täydellistä.
 
Kiire ja uupumus tekevät kympintytöstä seiskansuorittajan ja se on ihan okei.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!