torstai 21. maaliskuuta 2013

Palautteesta

Haluatko tietää mitä toiset ajattelevat sinusta?
Minä olen ainakin kyltymättömän utelias kuulemaan millainen olen muiden silmissä.

Kuinka usein palautetta on mahdollista saada?
Minun mielestäni tavallisessa arjessa on aika vähän tilanteita, jossa ihmiset suoraan sanovat mitä mieltä he minusta ovat.

Astuessani luokan eteen asetan itseni arvosteltavaksi.
Harvoin kuitenkin saan konkreettisesti tietää millaisena oppilaat minut kokevat.

Tänään tunti päättyi armottomaan kritiikkiin.
Aseet: ruutupaperi ja kynät.
Ohjeet: Millainen harjoittelija teitä on viime viikkoina opettanut? Ei tarvitse laittaa nimiä. Mitä tahansa saa sanoa. Kritiikki on minulle lahja, jonka avulla voin olla parempi seuraaville oppilailleni.

iloinen

nuori

ei tiukkis

mukava

lempeä

keep up the good work!

innostava

tunnit hyvin suunniteltu

oot kiva

parempi ope ku oma

hyvä ääni

rento

kova ja selkeä ääni

Kestän kritiikin kuin kritiikin, mutta näitä lukiessä on pakko taputtaa itseään päälaelle ja todeta, että en ole ollut aivan mahdoton kirjallisuushistoriadiahelvetteineni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!