torstai 10. tammikuuta 2013

Olen ihan paska...

...monessakin asiassa.
Erityisesti lauseenjäsennyksessä.
Voin täysin samaistua oppilaideni tuskaan aiheen tiimoilta.
Olen niin pahoillani heidän puolestaan, että tällainen predikatiivi-vammainen yrittää opastaa heitä lauseenjäsennyksen saloihin.
Lauseenjäsennys vajavaisuuteni on siitä paha juttu, että minun pitäisi opettaa toisia asiassa.
Paine hallita aihe on suhteellisen korkea.
Osaamattomuuteni ahdistaa, ja paljon.

Toinen juttu missä olen ihan paska on koripallo.
Tässä asiassa surkeus on kuitenkin vain hauskaa.
Vaikka olen aivan liian lyhyt, pelisilmiltäni sokea ja kehnossa juoksukunnossa, on koripallon pelaaminen minusta äärimmäisen hauskaa ja vapauttavaa.
On riemukasta hyväksyä se, että tässä asiassa ei tarvitse olla sairaan hyvä.
Voi vain mennä ja tehdä.
Olla kömpelö ja aina eksyksissä tilanteessa sekä näyttää kamalalle.
IHAN PARHAUTTA!
En muistanut kuinka superia oranssin pallon pomputtaminen olikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!