maanantai 9. heinäkuuta 2012

PB

Nothing is IMPOSSIBLE,
the word itself says
"I'M POSSIBLE"!
  Audrey Hepburn
Postauksen aloittanut Audrey Hepburn -sitaatti kuvaa tämän hetken tunteitani paremmin kuin täydellisesti.
Olen potenut hyppykammoa, ahdistusta, epäuskoa ja itseluottamuksen puutetta.
Luulin, että sairaudesta toipumisen jälkeen en sokaistusi enää noista negatiivisuuden metkuista.
Toisin kävi.
Eilen harkitsin jopa hyppäämisen lopettamista.

Onneksi tänään usko voitti.
Tänään en kilpaillut itseäni vastaan.
Minulla ei ollut vastustajia.
Minulla oli vain hetki ja mahdollisuus, jonka käytin hyvin.
Hyppäsin tänään uuden ennätykseni.
Vanha ennätys oli ennen anoreksiaani hypätty 345.
Nyt viisi vuotta myöhemmin ennätys kirjataan 350.
Tämä on minulle tärkeää.
Olen todistanut itselleni, että olen parempi kuin koskaan ennen.
Eikä paremmuuskaan itse asiassa ole tärkeää.
Tärkeää on, että minulla on hyvä olla.

6 kommenttia:

  1. Niinhän se juuri on!:)

    Kaunis ja jotenkin ihanan seesteinen tuo bannerin kuva muuten!

    VastaaPoista
  2. Kiitos nera!
    Eikö olekin ihana tuo bannerin kuva! Se on hurmaavan serkkuni Kiian käsialaa <3

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitti Jasu!!!
      Joko siellä alkaa Ypäjä-kuume nousta?

      Poista
  4. Miten löysit keinot päästä eroon epävarmuudesta ja epäuskosta omiin kykyihin? Huono itseluottamus ja musta mieli antaa ison varjon urheilun ilolle ja heikentää kalamalasti kykyä heittäytyä suoritukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, hyviä pointteja sinulla. Luulen, että noista epävarmuudesta ja epäuskosta ei voi koskaan päästä 100% eroon, vaan ne vaatii valppautta kuunnella itseä ja niitä omia tuntemuksia. Tällä kertaa minulla toimi parhaiten hetkeksi koko urheilun unohtaminen. Yritin tietoisesti tehdä muita juttuja: lukea, katsoa leffoja... Kisoihin yritin mennä ylilataamatta itseäni liikaa. Menin vain käyttämään saamani mahdollisuuden hypätä miettimättä liikaa valmistautumista tai tulevia. Tällä kertaa tuo toimi minulle.

      Poista

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!