lauantai 19. toukokuuta 2012

Juhlakarkelot

Valon Soturi tanssii tovereidensa kanssa,
muttei luovuta kenellekään vastuuta askelistaan.
 Paulo Coelho: Valon Soturin käsikirja
Juhlin tänään himppasen etuottoon 23-vuotissynttäreitäni.
Olin häärinyt keittiössä eilen ja tänään.
Tarjolla oli herkkuja.
Parasta ovat kuitenkin sukulaiset ja ystävät.
Ihanat ihmiset joista jokainen on minulle merkityksellinen.
Toisia näen päivittäin, toisia viikottain, toisia vuosittain, kaikki ovat valloittavia, upeita ihmisiä.
He ovat ne ihmiset jotka tekevät elämästäni sitä mitä se on.
Voisin sanoa heille kaikille joka päivä; olet minulle tärkeä, olemassaolosi on korvaamatonta minulle, meillä saattaa olla erilaisia arvoja ja mielipiteitä, mutta arvostan sinua silti, sillä kuinka laimeaa elämä olisikaan jos kaikessa olisimme samanlaisia. En pidä laskua siitä milloin näemme, minulle riittää että yksinkertaisesti tapaamme joskus. Sinun ei tarvitse tuoda minulle mitään. Sinun ei tarvitse olla minulle mitään muuta (ei enempää ei vähempää) kuin olet omana itsenäsi; olet minun silmissäni täydellinen noin. Kiitos että olet... palan matkaa kanssani. Elämää ja aikaa ei saa mistään lisää, mutta sinun kanssasi sitä on mahdollista jakaa.
Ei tarvinne erikseen sanoa; minulla oli ihanat juhlat.
Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!