perjantai 13. huhtikuuta 2012

Hei ope

Aivan huikea viikko takana.
Opettaminen on kivempaa mitä enemmän sitä tekee.
Mie oon sellainen pilkun viilaaja perfektionisti, että helposti jään märehtimään omia mokiani.
Opettaminen karsii tuollaset vatvomisen oksat hyvin tehokkaasti.
Useinkaan (lue: aina) asiat eivät mene luokassa niin kuin olen suunnitellut.
Jokainen mokailu rohkaisee minua nauramaan itselleni spontaanimmin.
Alkuviikosta saatoin hymähdellä itselleni.
Keskiviikkona hihittää ja tänään perjantaina jo räkätin vedet silmissä.

Ei ole vaarallista, että ajatuksissaan möläyttää Suomen kuuluneen jo pitkän aikaa NATOon.
Onneksi luokassa on hurmaava V, joka esittää neiti sijaiselle erittäin hyvän kysymyksen:
"Oletko ihan varma?"

Havahduin tänään tunteeseen hulvattoman kasiluokan kanssa, että minä todella viihdyn luokassa ja tämä on minusta kivaa.

Sain muuten tänään sähköpostia liittyen luokanopettajakoulutukseen hakemiseen.
Olen varasijalla numero yksi.
Tottahan hiukkasen ketuttaa.
On sama oletko ekaksi vai vikaksi paras huonoista, jos et saa paikkaa.
Elämä jatkuu.
En toivo huonoa onnea muille.
Jos jostain syystä jonkun paikka vapautuu miulle, olen super onnellinen.
En kuitenkaan aio elää pilvilinnoissa ja toivoa sellaista, nyt keskitytään muihin juttuihin.

Ainiin päivän paras juttu: voitin (lue uudestaan VOITIN) Nost3 ja Protron levyn heidän facebook sivujensa arvonnasta.
HUIKEETA!!!
Kunhan levy napsahtaa postiluukkuun niin tää neiti luukuttaa vaan Hauist ja penkkii!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, jättämäsi jälki ilahduttaa meitä kovasti!